LAD OS SÆTTE SCENEN TIL EN FORRYGENDE FIRMAFEST
BOOK ET KOMPLET SCENESHOW TIL JERES
NÆSTE FIRMAFEST
I har selv styr på canapeer, bobler, venue og sommerdrinks i neon farver, men mangler alt det, der skal foregå på scenen. Vi kan planlægge og arrangere det hele for jer og hjælpe med
afviklingen på dagen. Vi kommer med det hele, fra lydfolk til konfettikanoner – og så kommer vi også med erfaring fra mere end 4000 afviklede arrangementer. Yes – så ved man noget om lyd, lys og gaffatape.
Vi starter ud med en snak om publikum og venue. Hvor skal festen holdes, og hvor mange gæster kommer. Hvor meget plads har vi, hvordan er tilkørselsforhold, og skal vi søge tilladelse til noget.
Hvad er festens tema, hvilken stemning skal vi skabe gennem festen (flow), skal vi have liveband, solister, dj, stand-up og måske en vært eller værtinde. Skal vi tage højde for noget i forhold til venue,bar, deko og indretning. En stor scene eller flere små… osv.
På dagen kan vi bidrage med lydfolk, hjælpere og en afvikler, der har ansvaret for både scenen og backstage. Afvikleren koordinerer alt med artisterne, deres crew og lydfolk – og prøver at
Imødekomme både deres og jeres ønsker, så vidt det er muligt.
Har du lyst til at få en uforpligtende snak med os om scenen til jeres næste fest, så udfyld skemaet til højre, så vender vi tilbage.
Guiden til Forrygende Firmafester
Vi har udarbejdet en guide til, hvordan man afholder forrygende firmafester. Hvad skal man huske og hvad skal man bare glemme. Ønsker du at modtage Firmafestens ABC, så sender vi den til på en printvenlig PDF
Hit med denProces
- Send din forespøgsel
Vi vender tilbage indenfor et par dage til en uforpligtende snak om muligheder, idéer og budget. Føles det rigtigt, inviterer du os til… - Briefing og budgetmøde
Vi kan mødes på Teams eller hos jer. Nu får vi rammerne og aftalerne på plads. - Vi præsenterer en forrygende firmafest for jer
Vi kommer med vores kreative oplæg på festen. Uanset om det gælder den komplette fest med alt fra venue til canapeer, eller det kun er sceneshowet. - Tilretning og detalje planlægning
Sammen retter vi til og justerer oplægget. Herefter begynder den detaljerede planlægning og produktion af festen. Her får I tildelt jeres eventkoordinator, der fremover vil være jeres single point of contact. - Eksekvering
Vi kan sørge for alt før, under og efter festen. Fra koordinering, design, opbygning, generalprøve, personale, dokumentering (video, foto) – til nedtagning og oprydning. - Follow-up
Efterfølgende tager vi en debrief og evaluering. Blev det en stratosfærisk forrygende fest eller blev den blot forrygende, og hvad kan vi lære af det.
Forespørg på firmafest
Send en uforpligtende forespørgsel på jeres næste firmafest og få et hurtigt svar på pris og muligheder.
Vi ringer indenfor to arbejdsdage til en uforpligtende snak om muligheder, priser og gode idéer, så du kan komme videre...